Ben je niet tevreden?

Vertel het aan de mensen die erover gaan. Je kunt dit ook vertellen aan jouw (persoonlijk) begeleider. De cliëntvertrouwenspersoon of jouw familie kan je hierbij helpen. Samen praten jullie over een oplossing.

 

Ben je niet tevreden met de oplossing? Dan kun je een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris. Jouw familie of iemand anders kan ook namens jou een klacht indienen. Soms kan jouw wettelijk vertegenwoordiger ook zelf een klacht indienen. Je kunt over jouw klacht mailen/schrijven naar of bellen met de klachtenfunctionaris. Je kunt dan gebruik maken van het klachtenformulier.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? En heb je al gesproken met de klachtenfunctionaris of is jouw klacht behandeld door de Centrale Klachtencommissie Cliënten? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Gehandicaptenzorg. De mensen van de Geschillencommissie werken niet bij of voor Jeugd en begeleiding in gezin.

Een klacht indienen bij de Geschillencommissie Gehandicaptenzorg kost € 52,50. Als je (deels) gelijk krijgt, krijg je jouw geld (deels) terug.

Website Geschillencommissie Gehandicaptenzorg

Klachtenformulier

We reageren z.s.m. terug

    Jeugd & Begeleiding in Gezin 2021 Alle rechten voorbehouden.